🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخرین خاطره

(ثبت: 229982) مرداد 10, 1399 
آخرین خاطره

 

رفته ای
و مرا سپرده ای به آخرین خنده در آغوشت!
چه بی رحمانه تجویز کرده ای برایم
مرگ را…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمد یزدانی

    مرداد 10, 1399

    درود و احترام جناب دوست
    بسیار عالی سروده اید
    زنده بادا
    🙏

    • محمدرضا نعمت پور

      مرداد 11, 1399

      درود بر شما
      خرسندم و شادمان از میزبانی نگاه نابتان
      در پناه حق

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 11, 1399

    سلام و درود
    زنده باشید به مهر🌹🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 11, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا