🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویای شیرین

(ثبت: 259089) اردیبهشت 10, 1402 

 

پیچک سبز نگاه تو
می‌برد از دل من، غم را…

 

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 10, 1402

    شادکام باشید💐🍃

  2. فرزند عزیز معنوی ام جناب نعمت پور عزیز.سالروز تولدتان مبارک باد….
    در سایه ی ایزد تعالی
    عمر تو رود نود به بالا….

    • محمدرضا نعمت پور

      خرداد 26, 1402

      درود و سپاسگزارم از مهر و تبریک‌تان گرانقدر
      درپناه حق شادزی⚘️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا