🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوست دارم

(ثبت: 256909) اسفند 13, 1401 

 

زیباترین آیه، نگاه توست
با من حرف بزن
بگذار تو را بخوانم.

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 13, 1401

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 13, 1401

      درود
      و سپاسگزارم از مهرتان
      که همیشه مرا می‌خوانید جناب خراسانی ❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا