🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی

(ثبت: 265808) آذر 1, 1402 

 

آن دانه‌ی سرخ انار که غمگین هست و
زودتر دلتنگ می‌شود
و تن را پاره می‌کند، منم…

 

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا