🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجنون

(ثبت: 267322) بهمن 5, 1402 

 

می‌بوسمت!
می‌بینم از هوشم
گنجشک‌ها پرواز می‌کنند…

 

محمدرضانعمت پور

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 5, 1402

    سلام‌ محمد رضا جان
    کجایی عزیز؟

    میلاد پیر عاشقان ، امیر مومنان و روز پدر را به بزرگمرد شعر پاک‌ تبریک عزض می کنم

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

    • درودها بر شما
      عزیزید و گرانقدر جناب خراسانی
      حضور گرمتان اعتبار صفحه من است
      روز پدر نیز بر شما گرامی و مقدس خجسته باد
      در پناه حق

  2. پانته‌ آ عسکری

    بهمن 5, 1402

    ☀️ميلاد مظهر عدالت و‌ شجاعت، پشت و پناه مظلومان حضرت اميرالمؤمنين
    علی عليه السلام، روز بزرگداشت مقام پدر و روز مرد بر شما مبارک باد،

    درودهای بی پایان شاعر ارجمند جناب آقای محمدرضا نعمت پور و تشکر فراوان بابت انتشار این اثر بسیار زیبا🙏
    🍃🌸🍃

    • درودها بر شما
      ممنونم از حضور سبزتان در این صفحه
      بسیار از حضور ارزشمندتان خوشحال شدم
      در پناه حق

  3. فریبا نوری

    بهمن 6, 1402

    بسیار لطیف و زیبا
    نمونه اعلی یک شعر کوتاه
    درودها
    با پوزش از تاخیر روز مرد و پدر بر شما مبارک
    🌹🌿🌹

    • درودها بر شما
      ممنونم که با همراهی صمیمانه‌تان دلگرمم می‌کنید
      سپاس‌گزارم از تبریک‌تان
      شاد باشید همیشه و برقرار
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا