🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آدمک

(ثبت: 262183) تیر 31, 1402 
آدمک

 

آدمک هوا پَسِ
آدمک هر چی دلِ تو قفسِ
آدمک دِلا میخوان عاشق بشن
اما عقلامون میگن دیگه بَسِ
آدمک زخمِ زیادِ رو تَن ها؛
لاجرم همه مونُ کرده تنها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    تیر 31, 1402

    شیمای نازنین و مهربانم 👥❤️❤️

  2. کامران اسدی

    مرداد 1, 1402

    با سلام
    بسیار تاثیر گذار و زیبا سرورید خانم رحمانی گرامی . .فقط یک پیشنها د واژه آدمک دوم را حذف کنید سلیس تر و دلچسب تر می شود تغییر ی هم در معنا ایجاد نمی کند .بازهم سپاس بابت اشتراک سروده ستودنی تان و خدانگه دار

    • شیما رحمانی

      مرداد 2, 1402

      درود بر شما بزرگوار و سپاس از وقتی که گذاشتین و نظر ارزشمندتون. به دیده ی منت🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا