🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آدم برفی

(ثبت: 3012) دی 4, 1395 

تو آدم برفی بودی

با صورتی بی­ روح

و چشمانی

که به سیاهی شب

باز می­ شدند

 

روزهای برفی

حرف از ماندن می­ زدی

روزهای آفتابی

حرف از رفتن

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما بانو نوری گرانقدر

    عالی سرودید

    مرجباااااااا

    • آرزو نوری

      دی 6, 1395

      سلام و عرض ادب

      بسیار ممنونم

  2. سلام آرزوی عزیز

    از قدیم گفته اند :

    کار نیکو کردن از پر کردن است

    شک ندارم  شما و اشعارت جاودانه خواهید شد .

     از این اثر با شکوه و زیبایت حسابی لذت بردم.

    در پناه خدا شاد زی

    • آرزو نوری

      دی 6, 1395

      سلام استاد

      نظر لطف شماست

      اما….. جاودانه شدن مثل پولدار شدن بعد از مرگه

  3. سوگند صفا

    دی 7, 1395

    در نهایت سادگی وو بسیار ظریف چیده شده….
    لذت میبرم وومیدونین که چقد دوست دارم سپید هاتونو…برقرار باشین…یاحق…

  4. مينا امينی

    دی 12, 1395

    مهربانوی خوب شعر

    مانا باشید و موفق

    بهترین ها رو براتون تو این زمستون آرزومندم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا