🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرامش سرخ

(ثبت: 4722) شهریور 8, 1396 
آرامش سرخ

 

شعرم تب تندى ست كه درمان شدنى نيست

ابرى ست كه مى غرّد و باران شدنى نيست

 

سخت است كه بر دار خودت شعر ببافى

فرياد، بدون نَفَس آسان شدنى نيست

 

حوا بشوى، ميوه ى ممنوعه ى خاكى

_يكبار خطا كردى و جبران شدنى نيست‌!_

 

همخانه ى ديرين سكوت است زبانت

آرامش سرخى ست كه طوفان شدنى نيست

 

هر قدر بگويند كه سرفصل گناهى

اعجاز سرانگشت تو كتمان شدنى نيست

 

دشتى كه دلش همدم بابونه و لاله ست

با دغدغه ى تير، بيابان شدنى نيست

 

دروازه ى روياست شب روشن چشمت

كاخى كه نمى سوزد و ويران شدنى نيست

 

در جنگ دل و عقل، فنا مى شوى اما

سرباز كفن پوش، پشيمان شدنى نيست…

 

 

نظرها
  1. مهران اسدپور

    شهریور 9, 1396

    درود و دستمریزاد ؛

    مثل همیشه باشکوه و شورانگیز .‌..

  2. شهریور 9, 1396

    درود // دلنشین و بیادماندنی است 

  3. طارق خراسانی

    شهریور 9, 1396

    هر قدر بگويند كه سرفصل گناهى

    اعجاز سرانگشت تو كتمان شدنى نيست

     

    دشتى كه دلش همدم بابونه و لاله ست

    با دغدغه ى تير، بيابان شدنى نيست

     

     

    سلام بر ملکه شعر پاک

    سفر بودم  برای آنکه امشب به شعر شما برسم چند جا جریمه شدم نوش جان آنان که با این پول ها جاده ها را می سازند !!! تا مردم سریعتر حرکت کنند

    افتخاری ست خواندن شعر های شما

     

    مانند همیشه نغز و زیباست

     

    در پناه خدا

     

  4. محمدرضا جعفری

    شهریور 9, 1396

    درود گرانقدر/…………

  5. اله یار خادمیان

    شهریور 11, 1396

      سلامو درود بر شما  بسیار زیبا   روان اثر بخش   پر محتوا   از همه بهتر   ریتمیک  اهنگین و هیجان زا    سرفراز باشی و بسرایی

     احسنت و هزاران بار درود طیب الله

    هم منظره پردازی و هم سحر سرا مد

    کی خستگی آور شود این مهر سر امد

     تا هست چنین باشد  تا باد چنین باد

    گشتیم دگر گونه از این شعر سر آمد

     بداهه      تقدیم شما وشعر شما

  6. سیدعلی مجیدی

    شهریور 11, 1396

    تمام ابیاتش بر دل آدمی می نشیند 

    درود بر شما

  7. Raad

    مهر 14, 1396

  8. Raad

    مهر 14, 1396

  9. جواد مهدی پور

    آبان 1, 1396

    درود بر ملکه شعر پاک بانو آرامش گرامی

    زیبا ست 

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا