🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرامش

(ثبت: 3845) فروردین 25, 1396 

گریبان تو گیرد خواهش من
دو چشمت برده است آرامش من

چنان یاد تو درگیر است با من
که دارد بوی عشقت بالش من

نظرها 14 
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 26, 1396

    گریبان   ِ تو  گیرد   خواهش  من

    دوچشمت برده است آرامش  ِ من

    چنان  یاد  ِ تو  در گیر است بامن

    که دارد بوی عشقت بالش  ِ  من

    درود بر شما

    بسیار زیبا سروده اید

    • علیرضا حکیم

      فروردین 26, 1396

      درود و سپاس فراوان بانوی گرامی

  2. جواد مهدی پور

    فروردین 26, 1396

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد حکیم گرامی

    عالی ست

    زنده باشید

    • علیرضا حکیم

      فروردین 26, 1396

      سلام و سپاس فراوان از حضورتان جناب مهدی پور عزیز

  3. مهدی صادقی مود

    فروردین 26, 1396

    بسیار زیباست

    برقرار باشید جناب حکیم

    • علیرضا حکیم

      فروردین 26, 1396

      سلام وسپاس گرامی جناب صادقی

  4. سحر جهانی

    فروردین 26, 1396

    سلام وعرض ادب جناب استادحکیم بزرگوار

    درودفراوان برشما….

    درپناه ایزدمنان شادوسلامت باشید 

    • علیرضا حکیم

      فروردین 26, 1396

      سلام و سپاس فراوان از شما بانوی گرامی

  5. مه ناز نصیرپور

    فروردین 27, 1396

    استاد حکیم عالی بود به ویژه مصرع آخر

    • علیرضا حکیم

      فروردین 27, 1396

      درود بانو

      سپاسگزارم

      در دوبیتی مصراع آخر باید کوبنده تر از مصراعهای دیگر باشد

  6. مهران اسدپور

    فروردین 27, 1396

    درودها جناب حکیم ؛

    دستمریزاد…

    • علیرضا حکیم

      فروردین 27, 1396

      درود جناب اسد پور

      سپاس فراوان از شما

  7. مينا امينی

    فروردین 28, 1396

    درودها

    زیبا قلم زدید

    مانا باشید و موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا