🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزادی …

(ثبت: 698) بهمن 12, 1394 

ای آمده از کرانه های شب تار

همراه پرنده ، باز جویای بهار

مضمون رسای عشق را زمزمه کن

*

تا خاطره ها به خنده ها زنده شوند

بی دغدغه باش و باز آواز بخوان

آواز غریب عشق را باز بخوان

*

بی گریه ی ابر

بی شیون باد

با نی لبک شبان آزاده ی دشت

بی واهمه از شبان رسوای پلشت

اکنون که دمیده باز خورشید امید

اکنون که سپیده داده از عید نوید

سرمست نسیم ناب ، با نغمه ی آب

با سوته دلان گلنفس راز بگو

با قمری پر شکسته از اوج و عروج

وز نشوه ی جاودان پرواز بگو

پایان شب سیاه را جار بزن

تصنیف طلوع فصل آغاز بخوان

*

آزادی ما نوشته ای بی ورق است

رنگ شفق است

پس به ایجاز بخوان.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):