🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان مشترک

(ثبت: 6223) تیر 10, 1397 

به خیابان بیا

بگذار آسمان

با ریه هایت نفس بکشد

و درختان باران زده

از عطر تن ات

معطر شوند

حالا که سقف مشترکی نداریم
به خیابان بیا
تا آسمان مشترکی
بالای سرمان باشد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 11, 1397

    سلام و درود بر آرزوی عزیز

    یکی از زیباترین آثار ملکه است

    در پناه خدا 

  2. درودها گرامی

    شعری زیبا و دلنشین

    احساس جاری در شعر بسیار لطیف

    پرکشش و القاگر

    سطر هفتم به نظرم نیازمند تغییر

    قرائت البته فقط به سلیقه :

    به خیابان بیا

    بگذار آسمان

    با ریه هایت نفس بکشد

    و درختان باران زده

    از عطر تن ات

    معطر شوند

    "سقف مشترکمان اگر نیست" یا "به اشتراک اگر سقفی نیست" یا ……….
    به خیابان بیا
    تا آسمان مشترکی
    بالای سرمان باشد

    قلمتان همواره رقصان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا