🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آفتاب خیس

(ثبت: 253462) آذر 6, 1401 

 

آفتا‌ب
چشمانت را پهن کرده است
نگاهم
خشک نمیشود

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. زهرا آهن

    آذر 6, 1401

    درود بر تو فاضله عزیز

    مثل همیشه زیبا

    پایدار باشی🌺🌸

  2. زهرا آهن

    آذر 6, 1401

    فاضله جان تلگرام فعالیت نداری؟
    برایت آیدی تلگرامم رو چند روز پیش فرستادم خبری ازت نشد😁

    • فاضله هاشمی

      آذر 6, 1401

      سلام بانو جان
      نه متاسفانه
      پیام رسان ایرانی دارم فقط

  3. جواد مهدی پور

    آذر 6, 1401

    درود بر شما بانو هاشمی💐🙏👏👏👏

  4. درود تان🌹🌹🌹

  5. شاهزاده خانوم

    آذر 6, 1401

    بسیار زیبا 👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا