🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آفتِ جان

(ثبت: 228004) خرداد 26, 1399 

 

عاشقی! سر درگریبان شد ولی چیزی نگفت
روزگارش مثلِ کرمان شد ولی‌ چیزی نگفت

مرهم آشفتگی های پریشان حالی ‌اش
رفته رفته آفت جان شد ولی چیزی نگفت

قلب همچون باغ سرسبزِ سراسر آرزو
چون‌ کویری‌ خشک ‌و سوزان‌ شد ولی چیزی نگفت

در مَصافِ بَربَرانِ زرد اندیشِ زمان
جان به راهِ سربِداران شد ولی چیزی نگفت

آن شکوهِ بی مثال تختِ جمشیدِ دلش
شعله‌ای از خشمِ ‌یونان شد ولی چیزی نگفت

کاخِ رؤیاهای زیبایی که با او ساخته
مثل بم با خاک یکسان شد ولی چیزی نگفت

چون پرستویِ مهاجر در پناهِ چترِ یار
لانه اش یکباره ویران شد ولی چیزی نگفت

باغِ دل فکرِ بهاران بود و دیدم عاقبت
حاصلش داغ زمستان شد ولی چیزی نگفت

✍ #بهاره_کیانی
۹۹/۳/۲۰

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    خرداد 26, 1399

    زیبا بود و پر معنا … بغضی داشت که در سرتاسر اثر جاری بود و نمایان … حس اثر منتقل می شد و این یک حسن است.
    درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    خرداد 26, 1399

    سلام ودرود

    از غزل های موفقی ست
    بسیار زیبا و بدیع و. نغز

    آفرین

    در پناه خدا 🌹

  3. رسول رشیدی راد

    خرداد 26, 1399

    با سلام و درود خدمت شما خانم کیانی
    شعر زیبایی رو مهمان طبع لطیف شما بود
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. علی سیاوشی

    تیر 2, 1399

    سرکار خانم کیانی . مطمئن هستم که یک سیمین دیگر در شعر ایران رونمایی شده و آن خانم بهاره کیانی است . اشعارتان هر یک در نوع خود بی بدیل و زیبا هستند . طدلی نخواهد کشید که شهره خواهید شد و شعر ایران از داشتن چون شمایی باید به خود ببالد .
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا