🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آن

(ثبت: 236764) اسفند 12, 1399 

 

روی لبان گل
هزار بهانه ی توست
لحظه
شمارشیست معکوس
تا
صدای گامهای تو
بپیچد
در آنات و رگان جوانه های نو

✍# اکبر رشنو
چکاد

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    اسفند 12, 1399

    سلام و احترام محضرتان جناب استاد رشنو عزیز

    از اثر گران ارجتان بهره مند شدم

    عالی ست

    زنده باشید

    درود هااا

    💐🙏💐

    • اسفند 14, 1399

      درود جناب مهدی پور

      سپاس از حضور ارزشمندتان

      همیشه باشید به مهر و نیکویی 🌸🌸🌸💐💐💐💐🍃🍃

  2. حسین شیرکوند

    اسفند 13, 1399

    🌹💮🌻🌼💐🌷🌺

    • اکبر رشنو

      اسفند 14, 1399

      درودها

      دوست عزیزم

      و🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃

  3. مدینه ترکاشوند

    اسفند 13, 1399

    چون همیشه عااالی
    احسنت بر شما و قلم زرین نگارتان
    🌼🍁🌸🌹

    • اکبر رشنو

      اسفند 14, 1399

      درود بر
      شما بانوی گران ارج
      سپاس از حضورتون و🌺🌺🌺🌺💐💐💐

  4. رضا محمدصالحی

    اسفند 14, 1399

    سلام و عرض ارادت

    دست مریزاد جناب رشنو
    تقدیم :
    با خاک صمیمی باش
    ژرفانگر در اندیشه
    آسوده در رفتار
    راستگفتار
    فرمانروایی دادگر باش
    گاه. عمل شناس
    نستیز
    سرزنشی نیست

    لائو دزو

    • اکبر رشنو

      اسفند 14, 1399

      سلام
      و سپاس
      از حضور ارزشمدارتون
      استاد عزیزم جناب صالحی ارجمند

      مغتنمست مهرتان و آن شا الله مستدام

      و جز 🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸🍃🍃🍃 نتوان گفت

  5. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 8, 1400

    سلام و دروداستاد

    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  6. علی معصومی

    فروردین 15, 1400

    درود و عرض ارادت
    جناب استاد رشنو عزیز
    ◇◇◇
    چه زیباست
    ترانه های فصل بهار
    در سمفونی صبحدمان
    چشمه
    رود
    باران
    و اواز های سکر آور بلبل
    که
    بی امانست
    در شاخه های لبریز گل

    🌿🌺🍃🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا