🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعای بوسه

(ثبت: 3163) بهمن 1, 1395 

.

شاعر مگر به چرخه ی گردون خطر کند

شعری ز جان بگوید و شامی سحر کند

آنجا مرو که شعر تو در کارِ دشمن است

بر دیو و دد فرشته شنیدی گذر کند؟

گر عاشقی، بیا بشنو گفته ی مرا

عاشق ز هر چه غیرِ خدا شد حذر کند

گیرم ز پرنیان بشود جامه ای به بَر

دست اجل به یک دفعه از تن به در کند

دل را به تاب زلف تو پیوند می زنم

تا آن، به باب میلِ تو زیر و زبر کند

من خود به دست خویش دو دیده در آورم

باری اگر به سفره ی غیری نظر کند

دارم امید بوسه ی گرمت، غریبِ دور

کردم دعا ز سینه، الهی اثر کند

طارق مُقام عشقِ تو، تنها فرشته داشت

گر دامنت ز دیده، خدا پُر گهر کند

25 اردیبهشت 1392

 

 

 

نظرها 21 
  1. مهران اسدپور

    بهمن 1, 1395

    درود ها 

    زیبا و دلنشین با تصاویری بدیع …

    در پناه حق تندرست باشید.

  2. سمانه تیموریان

    بهمن 1, 1395

    درود فراوان استاد عزیزم

    درود بر جان پاک و عاشقتان

    فوق العاده دلنشین اند اشعارتان و هر یک کلاس درسی ارزنده اند 

    می آموزم در محضرتان 

  3. فاطمه اکرمی

    بهمن 2, 1395

    درود

    با ز دل هوای  سفرکند. 

    نویسا باشید مهربان 

    قلمتان نا ارام

  4. بهمن 2, 1395

    درود بر شما

    بسرایید به مهر

    لذت بردم عالی بود

  5. جواد مهدی پور

    بهمن 2, 1395

    درود بر استاد گرامی جناب طارق ارجمند

    همیشه نغز و پر معنی می سرایید

    بازهم از شعر آسمانیتان بهره مند شدم

    درود بر شما

  6. سوگند صفا

    بهمن 2, 1395

    سلام و عرض ادب و احترام…..

    خیلی خیلی معذرت میخام که دیر اومدم و یه هفته ای نبودم

    بسته ی نتم تموم شده بود..

    رفتم که شعر رو بخونم

    یاحق

  7. نگار حسن زاده

    بهمن 2, 1395

    درود بر شما پدر بزرگوارم

    بسیار زیبا  ودلنشین بود

    می آموزم در محضرتون

    سایه سار مهرتون آبادترین

  8. معصومه عبدالهی

    بهمن 2, 1395

    کردم دعا دوباره، الهی اثر کند 

    سلام و عرض ادب پدرم

    بسیار زیباست، لذت بردم

    درود بر شما

  9. حسن گائینی

    بهمن 3, 1395

    سپاس و درود بیکران بر شما و  کلک زرین و توانمند تان گرامیم .

        سرودهٔ  به غایت فاخر و معنویتان بس بر جان و دلم نشست از آفریدگار بزرگ برایتان سربلندی و سلامتی آرزومندم 

       

  10. حامد نصیری

    بهمن 3, 1395

    آنجا مرو که شعر تو در کارِ دشمن است

    بر دیو و دد فرشته شنیدی گذر کند؟

    درور بر شما استاد

    زیبا و و پر اقتدار شعر نغزتان

    همواره شادو سلامت باشید

  11. محضر استادم سلام علیکم

    بسیار زبباسروده اید.آرایش زیبای پند و اندز در قالب غزلی جاودانه

    قلمتان همواره نویسا و همیشه به همین زببایی بسرایید

    شاد زی گرانمهر

  12. محمدحسین پژوهنده

    خرداد 20, 1398

    بله این شعر ناب را پارینه ها دور خوانده ام و دوست دارم دهها بار دیگر هم بخوانم که شعر تری است و هرگز آن را کهنگی نیست، دست مریزاد استاد👏👏👏💐

    • طارق خراسانی

      مرداد 8, 1398

      سلام و درود بر حضرت عشق

      سپاس از حضور بسیار گرمتان

      محبت شما به دوستان کهکشانی ست

      در پناه خدا 🌿🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا