🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آهوی سرگشته

(ثبت: 256373) بهمن 29, 1401 
آهوی سرگشته

 

بی جلوه ی عشق تو دلم در تب و تاب است
چون آهوی سرگشته که در دام سراب است

بی باده ی احساس تو در بزم خرابات
غم از پی غم آید و جانم به عذاب است

سودای رسیدن به تو خام است از آن رو
هر نقشه که دارم همه اش نقش بر آب است

در راه طلب خوشدلم از دیده ی بیدار
وز بخت ندارم گله هر چند که خواب است

دورم ز خرابات و می و ساغر و ساقی
زان روست که حال دلم ای دوست خراب است

عمری است که در چنبر اوهام اسیرم
پروازم اگر هست ز تأثیر شراب است

دریا تویی و جاری رودم ولی افسوس
رؤیای رسیدن به تو کابوس حباب است

در موسم پیری و گرفتاری نسیان
آن خاطره سبز است کز ایام شباب است.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 29, 1401

    سلام و درود بر استاد گرانمهرم

    عیذتون مبارک

    مانند همیشه غزلی زیبا از شما خواندم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. زهرا آهن

    بهمن 29, 1401

    درود بر شما جناب خوش عمل کاشانی

    شاعرانگی‌تان پایدار

    پاینده باشید به مهر🌷🌺🍃🌹🌿

  3. مهدی سیدحسینی

    اسفند 1, 1401

    درود و عرض ارادت
    در پناه حضرت حق شاد و سلامت باشید 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا