🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آهوی شمالی

(ثبت: 260632) خرداد 16, 1402 

تو را تا یک‌نظر دیدم دلم‌ حالی‌به‌حالی شد
تـمامِ آرزوهای بـزرگـم مـاسـت مالـی شد

شدم ماننـد بیدی که به وقت باد می لـرزد
تنم‌‌شد شرجی‌از حیرت،دهانم‌خشکسالی‌شد

در این دنیای بـی مقـدار بودم بی خیال اما
دلم‌ با دیدنِ رویت‌ دچار خـوش خیالی شد

مـنی ـه فکـر میکـردم نگـاهـی دلـربا دارم
دو دستِ دلربایی‌کردنم‌ جف‌ پوچ‌ خالی شد

خودم‌ را شـیر میدیدم به دشـتِ زندگی اما
دلم دیـوانـه ی چشمانِ آهـوی شـمالی شد

عجب‌چشمی‌چه‌ابرویی‌چرا انقدرخوش‌رویی
که‌ تا‌ چشمم‌ به‌ تو افتاد ، افکارم سوالی شد

دلم قبل از تو را دیدن شدیدا قرص بود اما
همین‌که‌دیدمت‌از یک‌جهت‌،قلبـم‌سفالی شد

نمیدانم چه شد حالم ، ولی انگار در چشمم
کلـم ماننـد گیـلاس‌ و چـغـندر پرتقـالی شد

پریشب‌ خواب‌ میدیدم‌که‌ فال‌ قهوه‌ میگیرم
در آن‌ پروانه‌‌ و گل‌بود، عجب‌تعبیر فالی شد

دراین‌طوفان‌که‌برپا شد از اقیانوس‌ِچشمانت
شبیه نوح حیرانم ، ولی این شعر عالی شد

#امیربهنام ۱۴۰۲/۳/۱۵

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 16, 1402

    این شعر عالی شد👏👏👏

    • امیر بهنام گل

      خرداد 16, 1402

      درودو ارادت مهربان دوست، سپاسگزارم 😘❤️🌹🌷🌺🙏

  2. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 16, 1402

    احسنت جناب امیر بهنام گل
    بسیار زیبا و خواندنی سروده اید
    🙏🙏🌹🙏🌹🙏🌹💐🌿🍃

    • امیر بهنام گل

      خرداد 17, 1402

      درود و سپاس بانو ممنونم از لطفتون☺️🙏💐💐💐💐💐💐💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا