🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوازه ی قم

(ثبت: 214461) شهریور 17, 1398 

– آوازه قم:

چونکه او آمد، خاک نفسی تازه گرفت
و به یمن قدمش قم آوازه گرفت
هرکه که خواسته حاجتی از حق، چون روا
از حضرت معصومه(س) و دوازده(ع) گرفت

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    شهریور 17, 1398

    این تجربه شخصی بنده حقیر است… هر آنچه از اعماق دل و بدون غل و غش از خداوند بخواهی برایت محیا می کند …
    محال است از دل ، از او چیزی بخواهی و نشود…
    محال است … محال است … محال است.
    درود بر شما

    • سعید فلاحی

      شهریور 21, 1398

      درودتان

      پاینده باشید

      🌹👌🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 17, 1398

    با سلام و درود خدمت دوست عزیزم
    خیلی زیبا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      شهریور 21, 1398

      درود بیکران

      مممنون

      🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  3. هادی بیابانی

    شهریور 17, 1398

    سلام دوست عزیزم بسیار زیباست
    اجرت با حضرت معصومه سلام الله
    التماس دعا 🙏🌹💙

    • سعید فلاحی

      شهریور 21, 1398

      درود و احترام

      سپاس از حضورتان❤️🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا