🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آواز اشباح

(ثبت: 216688) آبان 17, 1398 

آواز اشباح:

در ایستگاهی متروک
به قعر فضا
می آید به گوش فضانوردی تنها
آواز اشباح

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#سایفایکو
(سایفایکو ملهم از هایکوی ژاپنی است و از واقعیات علمی, ژانرهای علمی تخیلی (سایفای)، فانتزی و وحشت بهره می برد.)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    آبان 17, 1398

    درودها

    استاد فلاحی عزیز

    فرکانس گوش اگر تنظیم شود صوت هایی بشنویم باور نکردنی….

    حضرت موسی را در نظر که ندای خدایی را شنید …

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🍃

    بشنوم آوایِ ارواحی ، دلا
    با هم آنان گفتمانی هر کجا

    با بصیرت برزخی چشمی عیان
    واقعیّت هایِ بعد از مرگ را

    ولی اله بایبوردی

    17 / 08 / 1398

    🌈🌈🌺🌸🌷🌺🌈🌈

    • سعید فلاحی

      آبان 17, 1398

      درودتان

      گل فرمودید
      احسنت

      👏🙏👏👏👏👏🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

  2. مينا امينی

    آبان 17, 1398

    قلمتان نویسا هنرمند
    مانا باشید به مهر💐🙏

  3. ژیلا راسخ

    آبان 17, 1398

    🍀🍃💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا