🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آینه ای پر از غم

(ثبت: 223114) اسفند 10, 1398 

 

آینه مرا فریاد می زند
با دهانی پر از بغض
با گریه هایِ روی گونه هایش، بر مدارِ دایره ی نگاهم
می دانم از عشق
به من نزدیک است
اما
جغرافیایِ چشمِ مان
غوطه ور در اندام کوه ها
ورق می زند قسمت را…
من فریاد می زنم!
آینه فریاد می زند!
دردِمان یکی ست، تنهایی…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    اسفند 10, 1398

    من فریاد می زنم!
    آینه فریاد می زند!
    دردِمان یکی ست، تنهایی…

    درود همشهری شاعرم
    زنده باشید و پیروز🌷🌷

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 10, 1398

      درود بر شما بانو یارعلی زاده
      ممنونم که شاعرانه به تماشا می ایستید
      و مرا به ایستادگی می کشانید
      شادزی
      🌺🌺

  2. حامی شریبی

    اسفند 11, 1398

    در نوشتن شعر سپید از توضیحات و توصیفات بیشتر باید پرهیز کرد

    درودتان باد شاعر گرامی
    درپناه
    خدای
    دل شقایقها
    🌺🌺🌺

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 12, 1398

      درودها جناب شریبی
      «تکرار» در زيباشناسی هنر از مسايل مهم است و در ادبيات و به خصوص در شعر، نقش بسزایی دارد که در صورت کاربرد مناسب، تکرارها می توانند بر جنبه زيبايی شناسي و هنری يک اثر تاثيرگذار باشند.
      از سوی ديگر، از ديدگاه سبک‏شناسی نيز تکرار واژه مي‏تواند بيانگر، سبک شخصی باشد.
      شادزی
      🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا