🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آینه ..

(ثبت: 5079) آذر 7, 1396 

بسمه تعالی

 

راز های بر ملا   در سینه دارد آینه

از تو عکس بی ریا در سینه دارد آینه

 

با خودش تنها کند در خلوت شب گفتگو

ساده قلبی مبتلا  در سینه دارد آینه

 

شیشه ی عمر مرا با سنگ خود بینی نزن

بیشمار آیینه ها    در سینه دارد آینه

 

بی وفا خود را کند در نزد ما  بی اعتبار

کهنه زخمی از جفا   در سینه دارد آینه

 

روی خود را بر نگردان ای گل از چشمان من

روی زیبای تو را در سینه دارد آینه

 

باید از آیینه ها آموخت و یکرنگ شد

نفرت از روی دوتا  در سینه دارد آینه

 

دولت سر در هوا را می برد باد هوا

قصه ها از این هوا  در سینه دارد آینه

 

صورت خود را نکن همرنگ با رنگین کمان

جام یکرنگ وفا در سینه دارد آینه