🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیینه ی بدبینی

(ثبت: 1942) تیر 19, 1395 

آیینه ی بد بینی خود را بشکن

این ژست و پز دینی خود را بشکن

پشت سر کس صفحه ی او را نگذار

این رسم سخن چینی خود را بشکن