🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ئاوات

(ثبت: 247255) اردیبهشت 4, 1401 

 

ڕەشەمە ئەلێ
زۆڵفت پەرێشان نەبێت
خاکەلێوە بەڵام،،،
دوودڵە.

بێ ئاواتی خەراپە
دەزانم
دەزانم
که هیچ گۆڵانێک
بۆنی زۆڵفت لێک ناکاتەوا!

▪برگردان فارسی:

حکم می‌دهد اسفند:
–گیسوانت در بند بماند!
فروردین اما،،،
تردید می‌کند.

نومیدی؛ چیز بدی‌ست…
می‌دانم،
می‌دانم
هیچ اردیبهشتی
عطر گیسوانت را آزاد نخواهد کرد!

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 4, 1401

    زیبا بسیار درودتان👏👏👌👌👌🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا