🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابتلا

(ثبت: 238536) اردیبهشت 11, 1400 

 

مثل آدم بعد حوّا… بی هوای هیچ کس
قلب من دیگر نمی لرزد برای هیچ کس

چشم خود را بسته ام دیگر برایم ناز نیست
چشم های تیله ای، زلف رهای هیچ کس

اختیار مطلق قلبم به دست بی کسی ست
کشوری خودکامه ام بی کودتای هیچ کس

گرچه مجنون وارم و دیوانگی در خون ام است
عاشقی ها را نمی ریزم به پای هیچ کس

راه قلب ما فقط با یک نفر طی می شود
بعد موسی باز شد نیل از عصای هیچ کس؟

عشق یعنی یا فقط او یا بجز او یاد او
بعد او قلبت نباشد مبتلای هیچ کس

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 11, 1400

    سلام و درود

    این بیت را باید با آب طلا نوشت

    عشق یعنی یا فقط او یا بجز او یاد او
    بعد او قلبت نباشد مبتلای هیچ کس

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. کبری محمدی

    اردیبهشت 11, 1400

    عشق یعنی یا فقط او یا بجز او یاد او
    بعد او قلبت نباشد مبتلای هیچ کس🌹👏👏👏🌹

    سلام
    سروده ای بسیار زیبا خواندم
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  3. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 13, 1400

    چون همیشه عااالی
    احسنت بر شما و قلم زرین نگارتان
    🌼🍁🌸🌹

  4. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 13, 1400

    🌺💐🌺💐🌺💐🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا