🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابد و یک تنهایی

(ثبت: 233857) آذر 4, 1399 

 

در خلوت خود
ندیدم خوشه ی اشک
تو آمدی
رفتی
دیدم کمر چشم شکست…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما

    زیبا بود با پایانی گویا و قوی

    مانا و نویسان باشید

    💐💐💐💐💐

    • درود بر شما
      واژه های گرمت همیشه دلگرم کننده است
      سپاسگزارم
      در پناه حق

  2. سلام و درود
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا