🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابر بهار

(ثبت: 711) بهمن 13, 1394 
ابر بهار

باران، نچکیده بود بغضم سد شد
از بین همه با من محرم بد شد
من ابر بهاری ام که مردم گفتند
یک توده هوای سرد بود و رد شد

عفت نظری

نظرها
  1. جابر ترمک

    بهمن 16, 1394

    بین من و تو فاصله ها ممتد شد 

    احساس از آزمون چشمت ردشد

    از شرق نگاهتان  بهاری سرزد 

    باران غزلی که با تو می باید شد 

    بداهه تقدیم سروده ی زیبای شما

  2. مرجان مطلق

    بهمن 16, 1394

    سلام خانم نظری

    مانند همیشه بسیار زیبا

  3. طارق خراسانی

    بهمن 16, 1394

    سلام خانم نظری

    اشعارتان براستی فاخر و زیبا هستند.

    در پناه خدا شاد زی……………………………………………………………………

  4. عسل رادمنش

    بهمن 16, 1394

    سلام بانو نظری

    بسیار زیباست

    مانا باشید

  5. سمانه تیموریان

    بهمن 16, 1394

    سلام

    واقعا زیبا دستمریزاد 

  6. سوگند صفا

    بهمن 16, 1394

    سلااااااااااام….

    احسنت…….

    برقرار باشین

    یاحق

  7. اسماعیل علیخانی

    بهمن 16, 1394

    سلام و آفرین بر شما

  8. زهره خسروی

    بهمن 16, 1394

    سلام  گزامی

    جز عاااااااااالی چی میشه گفت؟

  9. نگار حسن زاده

    بهمن 18, 1394

    سلام نازنینم

    بسیار عالی بود

    مرحبا

    موفق باشی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا