🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اتفاق تلخ

(ثبت: 230938) شهریور 4, 1399 
اتفاق تلخ

 

آمده بودم که بمانم!
دیدمش با دیگری!
رفتم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 4, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 5, 1399

      درود بر شما
      ممنونم از نگاه مهربان و صمیمی تان
      و گل های تقدیمی یتان
      زنده باشید
      شادزی

  2. فریبا نوری

    شهریور 4, 1399

    حس غربت آلود و زیبایی دارد شعرتان 🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 5, 1399

      درود بر شما
      ممنونم از نگاه پر مهرتان و خوانشتان
      حضور گرمتان خوشحالم کرد
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا