🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 احساس اشعارم

(ثبت: 247508) اردیبهشت 14, 1401 

 

می خواهم از راز ِ نگاهت پرده بر دارم
تصویر ِ چشمان ِ تو در آیینه بگذارم

صدها ستاره عاشق چشم ِ غزل ریزند
باید تغّزل را به چشمان ِ تو بسپارم

از ظلمت ِ شبهای تنهایی دلم خون است
مشتاق ِ دیدار ِ توام دم کرده افکارم

می خواهمت هر لحظه لحظه چون گلِ خورشید
تا با دو دست ِ گرم ِ تو دلشوره بردارم

شب تا سحر با عشق تو دارم هم آغوشی
تنها تو هستی مالک احساس ِ اشعارم

در ذهن باز ِ پنجره تصویر ِ تو پیداست
چشمان ِ تو دارد تمناّ رقص ِ پرگارم

مثل طلا با ارزشی این را نمیدانی؟
خورشید ِ رخشان ِ منی بی تو شبی تارم

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 14, 1401

    می خواهمت هر لحظه لحظه چون گلِ خورشید
    تا با دو دست ِ گرم ِ تو دلشوره بردارم

    درودها بانو طلعت پیشه گرانقدر

    🌺🌺🌺🌺🌺

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 14, 1401

      سرکار خانم فریبا نوری
      از حضور پر مهرتان ممنونم
      شادکام باشیددر پناه خدا🌺🌺🌺

  2. صفا یغمایی

    اردیبهشت 14, 1401

    درودها بانو
    بسیار زیبا ولطیف بود
    🌺🌺🌺

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 14, 1401

      از حضور گرمتان سپاسگذارم
      در پناه خدا
      شادکام باشید🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 14, 1401

    سلام و درود
    دلتنگتان بودم
    خدا را شکر امروز از خوانندگان غزل زیبای طلای عزیز هستم
    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  4. امیر وحدتی "یگانه"

    اردیبهشت 15, 1401

    درودها مهربانو. بسیار زیبا و شیوا سروده اید. احسنت.
    از جانب شاعر اگر اجازه ای دارم
    می خواهم این”را” را از این مصراع بردارم
    سپس؛
    “تصویر چشمان تو در آئینه بگذارم
    🌱🌾🌾🌾🌱

  5. حسن مصطفایی دهنوی

    خرداد 11, 1401

    درودها بر شما استاد بانوی گرامی
    ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  6. مدینه ترکاشوند

    خرداد 18, 1401

    درودها برشما شاعره بانوی عزیز
    فوق العاده زیباست رقص قلمتان ستودنیست بانو جان🍃🌹

  7. امیر بهنام گل

    تیر 12, 1401

    درود ،اشعارتون پر همیشه احساس👏👏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا