🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اخوت دیرینه

(ثبت: 260513) خرداد 13, 1402 

 

رسید مژده ز پیکی عزیز و فرخ پی
که روز و شام فراق نگار من شد طی

بهوش ساقی گل رخ که هوش من ببری
بریز باده و برمن بنوش پی در پی

مرا اخوت دیرینه ایست با زاهد
زپند او همه شب توبه می کنم از مِی

سُرور دائم و عیش شبانه روزِ منست
طفیل خنده ی یارم در اولین شب دی

منی که چشم به هر روی خوب می بستم
به روی خوب حبیبم نظر نمایم هی

مباد شِکوه کند عاشقی به معشوقش
که بیش ازین نتوان کس ستم کند بر وی

مقام مهر طلب کن که تا ابد باقیست
نکوست تا به قیامت طریق خسروِ کِی

 

#باقی
#تولددخترم_شب_یلدا.۱۳۹۱