🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ارادت …اتّفاقی!

(ثبت: 2194) مرداد 21, 1395 

(1)

در دل هوس شــراب باقــــی دارم

چشمــــی به بهانه ی تلاقـــی دارم

با زهدریا رهم به میخانه چونیست

از دور ارادتــی به ســاقـــی دارم!

(2)

تا عرض ارادتـــی به ســـاقــــی دارم

در ساغـــر دل شـــراب بــاقـی دارم

عشق کهنم هوسگرا چون شد و رفت

امّیــــد بــــه عشـــق اتّفاقـــی دارم!