🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اردیبهشت

(ثبت: 1304) اردیبهشت 4, 1395 

.

حس یک نیکو سرشت ازقلب من تقدیم تو

یک  سبد بوی  بهشت از قلب من  تقدیم تو

گوشه  چشمی  فقط از  سوی  تو بر  من  روا

یک بغل اردیبهشت  ازقلب من   تقدیم  تو

 
 ماجد