🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از بهاران چه خبر ؟

(ثبت: 4525) مرداد 5, 1396 
از بهاران چه خبر ؟

رفته ای با دگران و‌نگرانم کردی
سیل اشکی ست که از دیده روانم کردی
این مهم نیست هوس های تو بی پایان بود
پایمال هوسی با دگرانم کردی
شادمان باش تو ای بی خبر از غم هایم
خوب آواره ی بازار غمانم کردی
از بهاران چه خبر ؟ دور از آنم عمری
همنشین خوب که با فصل خزانم کردی
باد پاییز و همه زردی و خاموشی و درد
چه بگویم که چه ها با دل و جانم کردی

19 تیر 1396

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):