🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از خراسان دفتری آورده ام

(ثبت: 227867) خرداد 24, 1399 
از خراسان دفتری آورده ام

 

از خراسان دفتری آورده ام

گر دمی رفع عطش با جرعه نابت کنم
بی امان آوازه ها در شور مضرابت کنم

هر سر شوریده را با نغمه هایت آشنا
هر دل غمدیده را لبریز اعجابت کنم

بر گشایم پلک صبحی را ز چشمان افق
در میان رشحه ای از خون دل قابت کنم

از خراسان دفتری آورده ام کز هر غزل
کشوری را واله و شیدای آدابت کنم

آنقَدَر شعر و شکر ریزم به شوق مقدمت
تا زمین و آسمان را در تب و تابت کنم

سینه ریزی سازم از اسرار ناپیدای عشق
کهکشان را رشته ای از دُرِّ نایابت کنم

بی قرارم کن که تا هر گوشه از ویرانه را
نقره آلود از شعاع روی مهتابت کنم

حالیا از شعر معصومی بخوانم مصرعی
مرهم زخم دل پر سوز اصحابت کنم

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    خرداد 24, 1399

    بی قرارم کن که تا هر گوشه از ویرانه را
    نقره آلود از شعاع روی مهتابت کنم
    ………
    بسيار دلنشین و پر معنا و بیاد ماندنی …
    درود بر شما

  2. جواد مهدی پور

    خرداد 24, 1399

    به به
    چقدر عالی

    👏👏👏👏👏👏

    شعر زیبایی از شما خواندم استاد گرانقدرم جناب معصومی عزیز

    عالی و آسمانی قلم زدید

    لذت بردم

    سر بلند باشید به مهر

    درود ها

    💐🙏💐

  3. رضا زمانیان قوژدی

    خرداد 24, 1399

    درود استاد معصومی نازنین.
    شور انگیز غزلی ساخته اید، سرشار از استعارات و تصاویر ناب شاعرانه.
    قلمتان نویسا

  4. حسن نبی

    خرداد 24, 1399

    درود و عرض ادب و احترام، بسیار زیبا🌺🙏🏼🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا