🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از ماست که بر ماست

(ثبت: 217078) آبان 17, 1398 

هر که میل گنج دارد , خشم طوفان را ببیند
هرکه شیرینی بخواهد , آتش کوره ببیند

هر که ترس از ننگ دارد , گوشه ای تنها بگیرد
هر که آتش را بسازد , در دلِ آتش بمیرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حامد نوروزی

    آبان 17, 1398

    درودبیکران عالی بود. موفق باشید

  2. مينا امينی

    آبان 17, 1398

    ” هر که ترس از ننگ دارد , گوشه ای تنها بگیرد ”
    قلمتان نویسا
    مانا باشید به مهر بزرگوار💐🙏

  3. ژیلا راسخ

    آبان 17, 1398

    درود🍀🍃💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا