🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از مصر وفا …

(ثبت: 420) دی 3, 1394 

کشت مــرا ، کشت مــرا ، ذوق لبـان و دهنت

وسوسه ی چشم خوشت ، زلف شکن در شکنت

مُهر سکوتم به دهــان ، مِهر تـو بگذاشته ، هان

خامشی آموختــه را خـــود مفریب از سخنت

نو به نوم پیک صبـا ، می دهد این مژده که ها

می رسد از مصـر وفــا ، یوسف گل پیرهنت

شهپــر پــرواز دهی ، طبــع غزلسـاز دهی

قمـــری پـــر سوختــه را ، با خبر آمدنت

جمله شدم دیــده که آن چهره و قامت نگرم

نازکنـان می گذری ، نیست نگاهی به منت.

                                     1361 شمسی-کاشان

                            

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):