🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از من دور

(ثبت: 4594) مرداد 19, 1396 
از من دور

.

آهاي ازمن دور !
اي  ستاره ، اي نور
ميدانم…شايد…
رسيدني نباشد!
وآغوشي… و بوسيدني،
اما…
اي از ديار باران و شبنم،
بهترين  غريبه ات  منم…!
كه  هر شب،

عاشقانه،
خيالت را به آغوش ميكشم .

ماجد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):