🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از چشم دوست …

(ثبت: 434) دی 5, 1394 

تا عروج عشق خواندم شعر ناب از چشم دوست

باده نانوشیـــده افتـادم خراب از چشم دوست

در طریق عاشقـــی فرمـــان جانبـــازی مرا

می شود بی گفتن حرفی خطاب ازچشم دوست

بارها در خاطــــر آشفتـــــه ام گیرند رنگ

روزهای خاطرانگیـــز شباب از چشم دوست

بسکه از مستـی نشان دارد به محفل می توان

بارها نوشید بی ساغـر شراب از چشم دوست

کرده ام با گریه ها بیــرون قرار از دست یار

برده ام با ناله ی شبگیرخواب ازچشم دوست

نیست مارا درشبان بی کسی حاجت به شمع

تا که می تابد فروغ ماهتاب از چشم دوست

می توانم دیــــد چون پیــر طریقت بارها

رازها و رمزهای بی حجاب از چشم دوست.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):