🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار هاشور ۲۸

(ثبت: 256309) بهمن 27, 1401 

(۱)

رفتی وُ
همکلام در و دیوار شده‌ام!
***
اتاقم؛
پریشانی‌هایم را
–خوب می‌فهمد!

 

(۲)

[شهید مفقودالاثر]
–آی‌ی‌ی کبوتر خونین بال!
با گذشتِ سی سال،
پیدایت نشده‌ست

***
نکند راه خانه را گم کرده‌ای!؟

 

(۳)

دیوار چین؛
یا برلین؟!
من که کوتاه‌ترینم!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 27, 1401

    سلام و درود

    همیشه کوتاه های زیبایی می سرایید
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا