🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار چکه ۰۲

(ثبت: 223884) اردیبهشت 15, 1399 

 

♡ یادبود آفریقای گرسنه
قار و قور شکمم

♡ عشق خاموش
اسیر لب های دوخته

♡ رد پای گذر عمر
چروک صورت مادر

♡ سوراخ سنگ زندگی ام
از چکه ی مشکلات

♡ لبخند تلخ کودکی ام
به دهه ی شصت

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا