🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۱

(ثبت: 253316) آذر 1, 1401 

 

(۱)
جز خیالت
چیست تسلی این دل
غربت رفته؟!

(۲)
شاعر نمی‌میرند!
بال می‌گشاید
پرنده می‌شود
و فراموش می‌کند راه زمین را

(۳)
سنگ‌ها هم دل دارند!
این را
از اشک‌های پدرم فهمیدم،،،
پدری،
که مادرم به او “سنگ‌دل” می‌گفت!

(۴)
باران ناخواسته آمد؛
و لبخند مرد کارتن خواب را
— خواسته شست!

(۵)
مادرم مُرد
اما هنوز میان باغچه جوانه می‌زند!
شکوفه می‌دهد؛
سیب می‌شود وُ
می‌گوید: بخور، نوش جان!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    آذر 1, 1401

    سلام

    تماماََ زیبا بودند
    در کار خودت براستی استاد بزرگی شده ای
    و ما همچنان می نوشیم باده ی کلامت را

    در پناه خدا ❤️

  2. سعید جان فلاحی
    سلام
    اشعارت زیبا بود و دلچسب
    لذت بردم
    قلمت روان و دلت گرم

  3. جواد مهدی پور

    آذر 1, 1401

    زیبااا ست

    عالی سرودید جناب فلاحی عزیز

    لذت بردم

    درود بر شماا

    💐🙏🙏🙏🙏👏👏👏🌹

  4. زهرا آهن

    آذر 1, 1401

    مادرم مُرد
    اما هنوز میان باغچه جوانه می‌زند!
    شکوفه می‌دهد؛
    سیب می‌شود وُ
    می‌گوید: بخور، نوش جان!

    درودها🌹🌷

  5. فریبا نوری

    آذر 1, 1401

    درود جناب فلاحی گرانقدر
    بسیار زیبا بود
    در کوتاه دوم سطر اول «شاعر نمی‌میرد» اشتباه تایپی رخ داده و «شاعر نمی‌میرند» ثبت شده

    🌷🌷🌷🌷🌷

    • سعید فلاحی

      آذر 2, 1401

      درود استاد بانو

      بله اشتباه تایپی‌ست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا