🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۴

(ثبت: 253653) آذر 12, 1401 

(۱)

انتظارم،،،
بوی سیگارهای زر گرفته…
و روزهای تلخِ نیمه سوخته
میان بغض خاموشت وول می‌خورد.
***
–خط خطی‌های من،
حزن بی‌پایان خانه‌ست!

(۲)

پُر از هراسم!
نه هراس از مرگِ خفته
در لوله‌ی تفنگ!
یا؛
عبور شبحِ یک سایه
بر دیوار!

تمام ترس من؛
سقوط از چشمانت هست
نه،
هراس افتادن
از دلت!

(۳)

خون را بر برف دیدی؛
چه جای گریه!
کودکی که بره‌ها را دوست می‌داری؟
زمستان
سُرسُره می‌سازد
گوسفند از گلوی گرگ
–می‌لغزد!.

(۴)

نشد که نشد…
حالا؛
با عدد،
با حروف،،
–یا ایما و اشاره!
دارم فکر می‌کنم:
دیگر به چه حربه‌ای متوسل بشوم؟!
–تا به چشمت بیایم!؟

(۵)

به خیالاتِ شلوغم
خیابانی راه دارد‌
گذرگاهِ مردمانی جورواجور…
***
دریغ از جای پای تو،
بر سنگ فرش‌های ساییده‌اش.
متبرکم کن!

(۶)

چگونه باور کنم
هجرت فلامینگوها را
با پر و پرواز است؟!
تا دل در گوشه‌ای گلویش گیر نباشد
پیمودن این مسافت
–ناممکن است.

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 12, 1401

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • سعید فلاحی

      آذر 18, 1401

      دستبوس استاد ارژمندمان هستیم🌹❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا