🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۴۰

(ثبت: 259964) اردیبهشت 29, 1402 

(۱)
قطاری بر ریل
انتظاری بی‌هوده را
به دوش می‌کشد…
***
وقتی،
در ایستگاهی متروک افتاده‌ست!

 

(۲)
مادربزرگ باغچه‌ای داشت؛
که هر روز،
آرزوهای پیر و جوانش را،
-درونش دفن می‌کرد!

 

(۳)
غرش موشک‌هایش
گوش جهانی را کر کرد؛
حاکمی که،،،
سکوت کودک گرسنه را
–هرگز نشنید!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 29, 1402

    سلام و درود تان
    به لحاظ مضمون، آخری بیش تر دوست داشته م.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا