🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۴۴

(ثبت: 260601) خرداد 15, 1402 

(۱)
آه، آه دستت:
شَعبده‌بازی‌ست که؛
دلتنگی‌هایم را،
به طُرفت‌العینی
غیب می‌کند!

 

(۲)
برخیز!
تا گل‌های باغ شادابند،
تا هوائی برای تنفس داری،
–به رقص!

 

(۳)
با عصرهای پاییز
اندوهی جاری‌ست
-از گلوی درخت!
***
برگ‌ها،
زود رنج‌اند!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 15, 1402

    سلام و درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا