🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۴۶

(ثبت: 260955) خرداد 25, 1402 

(۱)
حتا،،،
اگر مترسک هم باشی
فرقی نمی‌کند
گاهی،
دلتنگ قارقار کلاغ‌ها خواهی شد.!

 

(۲)
هنوز،
زخمِ کاری‌ی چشم‌هایت
در قلبم پیداست…
***
ای آهوی گریزپا!

 

(۳)
آه،
ای زخم کاری!
رد پای تو
هنوز در گوشه‌ی چشمم
–جاری‌ست!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا