🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۴۷

(ثبت: 261061) خرداد 29, 1402 

(۱)
آی هجاهای خفته در گلو
برای که!
چه وقت؟
شعر می‌شوید…

 

(۲)
سال‌ها بگذرد
کم نمی‌شود یادِ تو!
این ترازو
دقیق محاسبه می‌کند؛
–نبودنت را

 

(۳)
اعضای وجودم
به پا خواسته‌اند…
***
تا کی دوری‌؛
تا کی تحمل؟

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 29, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    💐🙏💐🙏💐🙏🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا