🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۴۹

(ثبت: 261428) تیر 8, 1402 

(۱)
آرزویت،،،
پریدن بود اما
آب و ارزنی چند،
دل بسته‌‌ی قفس‌ات کرده‌ست!

 

(۲)
مرثیه‌خوان بهار می‌آید
–پاییز!
با برگ‌ریزانش…

 

(۳)
سلول به سلول گلویت
انفرادی‌ست
صد شعر بی‌گناه
در حصر مانده‌اند.

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    تیر 8, 1402

    هر سه زیبا بود به خصوص آخری …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا