🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۵۱

(ثبت: 261826) تیر 22, 1402 

(۱)
تمام نمی‌شود
این خیابان…
***
–قدم زدنِ بی تو؛
دشوارترین عذاب‌ست!.

 

(۲)
خیال کن کیهانم
اما،،،
***
دریغ از،
-یک ستاره!

 

(۳)
آیینه‌های متحرکیم
خالی از ربطِ دوم شخص،
منفعل،
مترسکِ دشتبان…
***
آینده‌ای در ما،،،
–تلالو ندارد!

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 22, 1402

    درود🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا