🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۵۴

(ثبت: 262436) مرداد 7, 1402 

(۱)
اینگونه
تنت آشیانه‌ای شد
پرنده‌ی تنم را
به اوج‌های پرواز روح.

 

(۲)
دارم به پرنده شدن می‌اندیشم!
چند روزی‌ست؛
شاخه‌های درختِ ته کوچه
— تنهایند…

 

(۳)
آه ای آشیان امن زندگی
پرنده بشوم
آغوشت را می‌گشایی؟!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درودها

    🥀🥀🥀🥀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا