🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۵۵

(ثبت: 262547) مرداد 11, 1402 

(۱)
آه ای لاجورد کاشی‌های عقیق
ای ذکر شبانه‌های ممتد
بی تو، مرتجع‌ام
هیچ آیینی را پایند نی‌ام!.

 

(۲)
خورشیدام و
بوسیده‌ام
روی ماه صبح را

(۳)
آه ای روشنایی در ظلمت
ماه را
در ایوان کدامین خانه
جا گذاشته‌ای؟!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. پروانه آجورلو

    مرداد 11, 1402

    درود
    «آه ای روشنایی در ظلمت
    ماه را
    در ایوان کدامین خانه
    جا گذاشته‌ای؟!»
    👌👏🌺

  2. مهرداد مانا

    مرداد 11, 1402

    سلام
    من هم سومی را می پسندم

  3. مهدی سیدحسینی

    مرداد 20, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا