🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۵۶

(ثبت: 262881) مرداد 22, 1402 

(۱)

پاریس هم که باشم
بی تو،
اکبرآباد سفلی‌ست!
خاکی،
دور دست،
برهوت.

 

(۲)

میان خاطرات مبهم‌ات
سرگردانم
بیا وُ
سامان بده من آواره را…

 

(۳)

می‌خواهمت
چنان که می‌خواهدش
خوزستان آب را

 

(۴)

پدرم در باغچه‌
درخت سیبی کاشت؛
مادرم هر روز
می‌چید از آن
— عشق را!

 

(۵)

مجنون که نشدی
غم پروانه بخوری
ختم به سوختن است
این دیوانگی
عشق نامش نهاده‌اند!

 

(۶)

لاف عشق می‌زنید
اما
دست شما رو شده است
گرگ هوس هستید و
پوستین بره به تن کرده‌اید شما!!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. سینا دژآگه

    مرداد 22, 1402

    سلام و عرض ادب بر زانا کوردستانی شاعر ارجمند
    شش شعر کوتاه، زیبا و خلاقانه. درود بر شما.
    سپاس که در نگارش اشعارتان نکات ویراستاری را رعایت می‌کنید که نگاه مخاطبان به‌راحتی شعر را بخوانند.
    زنده باشید🌸🌺🌸🌺

  2. مهرداد مانا

    مرداد 22, 1402

    سلام
    پنج شعر اول از هر نظر به دلم نشستند . هم از بعد زیبایی و هم از حیث معنا
    اما ششمی هم محتوایش تازه نبود و هم اثر به علت عریانی بیش از حد از دایره ی شعر خارج شده بود . و خوب این نظر ماناست و شاید زانای عزیز نپذیرد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا